Fick ju så himla bra respons sist, så jag gör det igen!!!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej du, det gör jag inte.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja, tyvärr får jag väl säga.
3. Vad åt du senast? Färsk pasta tillsammans med någon blandning av svamp, kassler, morötter och purjo. Väldigt gott faktiskt!
 4. Har du fått någon komplimang idag? Hmm, nej jag tror inte det
5. Har du varit med i en rättegång? Nää du
6. Är du polare med grannarna? Polare skulle jag väl inte påstå, hälsar på dom flesta och känner några så
7. Vilka länder har du bott i? Här och här!
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Det var i lördags när jag skulle hämta mobilen!
9. Har du haft en stalker? Nej?
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Jo men det klart, Håkan my man!...
11. Hur bra är din syn? Äckligt kass och jag hatar det, men men.
12. Var är dina syskon just nu? Lotta jobbar förmodligen arslet av sig i Sälen och Josefin dricker nog vin i Kalmar. hä hä typ
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Tror faktiskt jag redan har hunnit med att berätta den för de flesta men... Sofia hade inflyttningsfest i en väldigt bekant lägenhet, jag och Lollo åkte i hissen. Tillsammans med Anders Språng+familj, inga konstigheter. Hissen störtade.
14. Vem ringde dig senast? Mamma:)
15. Vilken tid gick du upp imorse? 6.00<3
16. Vad ska du göra i helgen? Vet inte, någonting hoppas jag
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? SENASTE NYTT: folk påstår att det är fettisdag imorgon! från sofia he he
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Haha, tror inte jag har tagit på någon kändis
19. Vad finns i din bakficka? Har ingen! :D
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov väldigt skönt skulle jag chansa på
21. Vad är det första du gör på morgonen? Blinkar som fan för att linserna är torra
22. Vad ska du göra efter det här? Fixa en grej som förhoppningsvis kmr leda till något bra woohey!


He he he vet inte varför jag gör en till men inte lika tråkiga svar i alla fall, som om det spelar någon roll... Och det går inte att få bort fet text hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0