Om ni ser vad klockan är kanske ni förstår

Namn: Matilda Linnéa Andersson
Piercingar: När man fyllde i sånna här på snuttispresentationen i 12-årsåldern skrev man ju alltid öronen. Men jag tror inte det gills va?
Tatueringar: Nä, och vill faktiskt inte ha heller. Inte på massa år i alla fall Känns som att jag bara kommer ångra mig.
Längd: 170 typ
Skostorlek: classic 38-39, alltid slut i den storleken
Hårfärg: Nåt slags urblekt mörkbrunt, hade tänkt att det skulle bli sommarsolblekt och fräsht men finns ju ingen sol.
Fräknar: Ja, fast färre än vad jag själv tycker typ.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja det klart. Vet inte riktigt vart men.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland, väldigt olika. Beror sig på humör och ljus typ.......haha
Vilket schampo använder du? Ett från schwarzkopf(googlade stavning) som är jättebra men skummar inte. Det är tråkigt.
Vad är du rädd för? Att folk ska sätta i halsen. Och att jag aldrig kommer komma på vad jag vill göra med mina resterande 3/4 av livet.
Gillar du berg- och dalbanor? Ja.

Senaste…
Filmen du hyrde? Någon tråkig romantiskt komedi med mamma.
Filmen du köpte? Köper inte filmer.
Låten du hörde: "I'm coming home, I'm coming home. Tell the world that I'm coming home" Vet inte vad den heter men den sitter fast i hjärnan.
Låten du laddade ner? Sporto Kantes - Whistle. Till mitt repotage
Personen du ringde? Sofia.
Personen som ringde dig? Sofia, för hon svarade inte när jag ringde
TV-program du såg? Den där återträffen för förra årets sommarpratare typ...det var tråkiga personer med så var inte kul.
Person du tänkte på? Vet inte riktigt, tänker väl på många hela tiden typ.

Favorit…
Låt: Everlong är svår att tröttna på.
Sak att göra: känna mig glad/bög.
Sport: Nej.
Kläder: T-shirt. Ganska uppenbart va?
Film: Seven.
Bil: Nä, pass... Säger Lollos bara för att.
Serie: Greys Anatomy och Community, SLUTA ALDRIG SÄNDAS

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Haha ja, jag är väl inte mer än tonårstjej...
Gråtit över en flicka? Jo det med
Ljugit för någon? JaaaA
Varit i slagsmål? Nää, men borde man inte göra det lite innan man dör...?
Blivit arresterad? Min närmsta kontakt med polisen är väl när de har hällt ut alkohol ungefär så.

Antal…
Gånger du varit kär? En gång.
Gånger ditt hjärta brustit? Brustit och brustit, var inte på överdramatiskt. Ingen
Hjärtan brustet på grund av dig? Ouff, noll hoppas jag väl! 
Tjejer du kysst? Det var väl någon på ett par högstadiefyllor kanske, meningslös grej
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Mer än ett par faktiskt!

Senaste…
Boken du läste? Stockholm Rosé. Bra faktiskt, kände nästan själv för att väga 50 kilo och livnära mig på olivfria martinis. (Läste i en intervju att namnet Stockholm Rosé från början var författarens förslag på genren, haha)
Personen du fick e-mail av? Zoovillage.com marknadsförde sig själva, funkade nästan.
Personen du fick brev av? Banken idag.
Personen du fick sms av? Carro
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Tror det var i vintras båda systrarna var hemma på samma gång.
Saken du köpte? Skor jag ska ha när jag jobbar


Bulle finns att hämta ut i receptionen som eloge för att du tog dig ändå hit ner.

Kommentarer
Postat av: johanna

ses i receptionen

2011-06-12 @ 11:27:10
URL: http://intejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0