Öroninfektion

Gott bra och gött.
Passar ju perfekt när högsäsongen drar igång och man har all tid i världen att ligga hemma och lata sig. Besöket hos Mcsteamy var lika roligt som vanligt. Skulle kunna skriva en bok om bara de blickar jag får när jag säger att jag måste ha flytande penicillin och ögonen tåras. Idag var det särskilt roligt då han två minuter tidigare frågat hur gammal jag var och jag tyst mumlat 18.
Alla borde hoppa tabletter, för flytande är så.jävla.gott. True story. Önskar jag hade mer än femdagarskur, men man kan ju inte få allt här i livet.

Och annars? Jorå, saknar alla som är på piss å löv men är å andra sidan rätt nöjd med att jag inte åkte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0