Kan ju också vara för att de slipper sitta på de här betonghårda bänkarna.

Sitter och filosiferar lite i korridoren, medans alla andra har lektion men jag är ledig. Det paserar mest ettor som nyss verkat ha haft prov, och treor som är sååååå glada för att de fått sina studentmössor idag. Men så går några lärare förbli ibland också, och de ser så in i helvete glada ut när de ser mig. Nästan som om att det är sista veckan i skolan och de har fått löneförhöjning och ska hem och ligga typ.
Men det är väl bara att knipa ihop läpparna och pressa fram ett leende som man alltid gör när en lärare är lite för glad.

Kommentarer
Postat av: johanna

gå text

2011-04-28 @ 19:08:09
URL: http://intejohanna.blogg.se/
Postat av: Matti

Ses där. Tror faktiskt vi hade gjort bättre karriär där än på rbl...

2011-04-28 @ 23:14:50
URL: http://wasteawaywithme.blogg.se/
Postat av: jessica

om ni hade gått text med mig skulle jag blivit glad glad glad

2011-04-29 @ 14:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0