one moment please

tog upp kassler ur frysen, för att variera min mat lite. Men carro upptäckte när den var tinad att det var köttfärs, så de fick bli det idag igen.

Igår storstädade anna, numera kallad älskling då, min lägenhet och man kan faktiskt se att jag har ett bord, en säng och sist men inte minst ett GOLV! får se hur länge det håller..  Sen blev det födelsedagsfirande, dessvärre var våran kladdkaka som vi slängt ihop inte så mycket att jämföra med pelles tårta med 5 ton choklad, jordnötssmör och naturgodis. Men han fick en rättika i alla fall!

Dagens stora planer blir att tvätta för jag var tvungen att köpa trosor igår för att alla var i tvätten.. Men först ska jag ut och gå med lakrits! och anton..


Rättikor är jävligt stora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0