i kalmar

Går på det väldigt knarriga golvet i hallen, tittar på folk som cyklar förbi på gatan och tänker att jag aldrig mer kommer se dom, lyssnar på the Strokes, överväger att klä på mig, vill ha lägenheten på andra sidan med rundade fönster, tar på mig Josefins olika skor varje gång jag går ut på balkongen, hoppas vi ser the social network ikväll, önskar text var lite roligare i skolan så jag kunde gått det istället, läser 1000 bloggar och kollar youtube, försöker skriva romananalys men skyller på att jag inte känner mig lika inspirerad som jag gjorde igår

det finns mycket att göra ensam i en lägenhet

Kommentarer
Postat av: johanna

du skriver fett bra faktiskt, och jag önskar att jag också hade valt text... rörlig bild var mitt livs misstag typ...........

2010-11-05 @ 18:11:04
URL: http://intejohanna.blogg.se/
Postat av: Matti

Vi gör en egen inriktning stumpan!

2010-11-05 @ 23:23:21
URL: http://wasteawaywithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0