Yes

1.Flygande jakob var gott, fast det var lite för mycket champinjoner för min smak (något som jag faktiskt lärt mig äta under året). Då kan vi bocka av det.

2.Uppskattar att jag fick så många God Jul-sms på jul och nu Gott nytt år-sms. Har typ 40 kontakter för mobilen blev rensad för ett tag sen, så vet inte riktigt vem det är ifrån. Kan jag inte kolla upp nummret får de inget tillbaka, he he kanske inte tycker om personen? 

3. Väntar på Lotta som skulle slutat jobba för en och en halv timma sen. Känns jättebra att jag fortfarande sitter i mjukisbyxor(och bloggar!?) medans alla andra är fulla. Ja ja, jag får väl ta igen det 



söt

Kommentarer
Postat av: johanna

tack för flygande jakob-omdömet <3 nu kan jag sova igen!

2011-01-03 @ 13:17:47
URL: http://intejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0