Flygande jakob

skiter i en lista, hittade bara samma hela tiden. tredje frågan: har någon av dina vänner blivit föräldrar i år? Blev så trött på de till slut så ville skrika NEEEEEEEEEEEEJ som gubben i comviqreklamen skriker MEEEEEEEEEEN.

I alla fall. Värmer flygande jakob atm, som jag och lotta gjorde igår kväll. Ska bli spännande att se hur det smakar. Har nog bara ätit skolans äckliga version någon gång tror jag. Kyckling, bacon, champinjoner, matlagningsgrädde, saltade jordnötter. Borde kanske ha något till, typ bulgur men vet inte så skiter i de. Och mamma är inte här så jag hoppar grönsakerna också. Rebell

Återkommer med hur det smakade. (nu är det säkert en svenne-rätt utan att jag visste om det, så det äter ni varje söndag men jaja min åsikt räknas också)

Kommentarer
Postat av: johanna

du återkom aldrig med hur det smakade :'(

gott nytt!

2010-12-31 @ 13:18:17
URL: http://intejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0